rannariided.ee

home / Ostuinfo

Ostuinfo

Tellimine 

Meie e-poest saab tooteid tellida külaliskliendina või enne ostu kasutajaks registreerides. Registreerinud kasutajad saavad jälgida enda tellimuste ajalugu, kasutada salvestatud kontaktinfot jpm. Kasutajaks saad registreeruda SIIN.

Pane tähele, et fotodel kuvatav toodete värv võib sõltuvalt ekraani seadistustest erineda veidi reaalse toote värvist.

Maksta on võimalik SEB ja Swedbank pangalingi kaudu. Kui soovid tasuda mõnelt teiselt kontolt, siis vali makseviiside valikust “Arve alusel” ning Sulle saadetakse automaatselt arve e-postile, maksetähtajaga 24h. Arve alusel saad tasuda ka siis kui oled SEB või Swedbanki klient. 

Pärast ülekande laekumist postitatame tellimuse 1-2 tööpäeva jooksul. Nädalavahetustel ega riigipühadel tellimusi ei väljastata. 

Kohaletoimetamine

Kõik meie e-post tehtud tellimused postitame pakiautomaatidesse ja DPD Pickup teenusega tasuta!

Smartpost pakiautomaat 0€
SmartPOST pakiautomaadid asuvad suuremates kaubanduskeskustes. Automaatide asukohad leiate siit. Teenuse kasutamiseks peate sisestama korrektse mobiilinumbri, millele saadetakse SMS kauba saabumisest.
Kohe kui pakk on jõudnud sihtkoha pakiautomaati, saadetakse tellimuses märgitud mobiiltelefonile SMS-teade kogu vajaliku infoga paki kättesaamiseks. Seejärel on tarvis minna automaadi juurde ja sisestada puutetundlikul ekraanil SMS-is sisaldunud uksekood. Selle peale avaneb õige kapiuks ja pakk ongi käes! Pakile peab järgi minema 7 päeva jooksul alates selle jõudmisest pakiautomaati.
Loe lisa: www.smartpost.ee

Omniva pakiautomaat 0€
Omniva pakiautomaadid on paigutatud välitingimustesse ning on avatud 24h ööpäevas. Automaatide asukohad leiate siit. Teenuse kasutamiseks peate sisestama korrektse mobiilinumbri, millele saadetakse SMS kauba saabumisest.
Kohe kui pakk on jõudnud sihtkoha pakiautomaati, saadetakse tellimuses märgitud mobiiltelefonile SMS-teade kogu vajaliku infoga paki kättesaamiseks. Seejärel on tarvis minna automaadi juurde ja sisestada puutetundlikul ekraanil SMS-is sisaldunud uksekood. Selle peale avaneb õige kapiuks ja pakk ongi käes! Pakile peab järgi minema 7 päeva jooksul alates selle jõudmisest pakiautomaati.
Loe lisa: www.omniva.ee

Tagastamine

  • Tooteid on võimalik tagastada 14 päeva jooksul alates kättesaamisest.
  • Kui kaup ei sobi või ei vasta Sinu ootustele, on Sul õigus see tagastada. Selleks tuleb saata taganemisteavitus e-kirja teel aadressile info@rannariided.ee ning lisada juurde järgnev info:

1. Tellija nimi;
2. Arve number;
3. Tagastatav toode ja soovi korral vahetustoode.

  • Oleme väga tänulikud kui märgid ära ka põhjuse, miks soovid tellimust tagastada, et oskaksime edaspidi paremat ostuelamust pakkuda. 
  • Kaup tuleb tagastada 14 päeva jooksulalates taganemiseavalduse tegemisest.
  • Toode peab olema puhas, kandmata ning korrektselt pakitud. Hügieeni/tooteinfo/hinnasildid ei tohi olla rikutud ega eemaldatud.
  • Kaubal ei tohi olla parfüümi-, pesuvahendi-, suitsu- ega muid lõhnasid. Samuti ei tohi olla kosmeetika- ega hügieenitoodete jälgi.
  • Kauba rikkumise korral on Müüjal õigus toote tagasivõtmisest keelduda.
  • Müüja tagastab taganemisavalduse kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
  • Kauba tagastamise kulud kannab vastavalt teenusepakkuja hinnakirjale Klient.
  • Juhul kui soovid toodet vahetada teise suurusnumbri või uue toote vastu, tuleb tasuda vaid tagastuskulu, uue toote postitamiskulu (v.a. kullerteenuse tasu) kannab Müüja. 
  • Tagastatav summa kantakse automaatselt tagasi samale kontole, kust tellimise hetkel ülekanne sooritati, juhul kui Klient ei soovi teisiti.

Pretensiooni esitamine ja nõuetele mittevastavate toodete tagastamine

Vastavalt Võlaõigusseadusele § 218 lg 2 on Kliendil õigus pretensiooni esitada kahe aasta jooksul alates kauba kättesaamisest. Sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas toote ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama Müüja.
Kui tootel esineb esimest korda puudus, valib Müüja, millist õiguskaitsevahendit kohaldatakse (kas toode parandatakse või asendatakse). Sama vea (teatud juhtudel ka erineva vea) teistkordsel esinemisel peab Klient ise valima, kas ta soovib lasta toodet parandada, asendada või üleüldse lepingust taganeda.
Kui toote parandamine või asendamine tekitab Kliendile põhjendamatuid ebameeldivusi võib Klient lepingust taganeda ning kogu makstud raha tagasi nõuda (VÕS § 223 lg 3).
Ootamatu defekti ilmnemisel peab Klient saatma e-kirja aadressile info@rannariided.ee järgneva infoga:
1. Kliendi nimi ja kontaktandmed;
2. kaebuse esitamise kuupäev;
3. tellimise kuupäev;
4. tootel ilmnenud defekt, võimalusel lisage ka fotod;
5. müüjale esitatav nõue;
6. arve number.
Vastav avaldus peab olema saadetud hiljemalt 2 kuu jooksul pärast defekti ilmnemist. Nimetatud tähtaja mõjuva põhjuseta järgimata jätmise korral kaotab Klient õiguse nõuda Müüja tasuta toote parandamist, vahetamist või detaili vahetamist.
Müüja ei vastuta:

  • Kliendi süül või hoolimatusel toote kahjustamise eest;
  • defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel;
  • toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.

Isikuandmete kaitse

Kasutame Kliendi poolt antud isikuandmeid ainult Kliendi ostutellimuse täitmiseks. Andmeid käsitletakse konfidentsiaalselt ning ei avaldata kolmandatele osapooltele, v.a. siis kui Kliendi poolt valitud kohaletoimetamise viis seda eeldab ning seadusega ettenähtud juhtudel.

Rannariided.ee-l on õigus kasutada Kliendi e-posti aadressi ka oma majandustegevuses reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks.

 

MÜÜGITiNGIMUSED

1. Müügitingimuste kehtivus
1) Müügitingimused kehtivad www.rannariided.ee veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja Monarie OÜ. (edaspidi Veebipood) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
2) Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad www.rannariided.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
3) Veebipood www.rannariided.ee jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.rannariided.ee.

 

2. Hinnainfo
1) Kõik veebipoes www.rannariided.ee toodud hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.

2) Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (24h pärast tellimuse vormistamist).

3) Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Tarbija ja www.rannariided.ee vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.

4) Veebipood www.rannariided.ee jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.rannariided.ee.

 

3. Tellimuse vormistamine
1) Lisage soovitud tooted ostukorvi.
2) Tellimuse vormistamiseks vajutage kõigepealt ostukorvis lingile „Telli”.
3) Järgnevalt tehke valik, kas soovite tellimuse sooritada ühekordselt või püsikliendina.
4) Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige teile sobiv toodete
kohaletoimetamise viis ja vajutage lingile “Esita tellimus”. Tellimuse eest saate tasuda pangalingi
kaudu, Paypaliga või arve alusel. Tellimuse kinnitus saadetakse Teile e-mailile.
5) Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.
6) Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel E−R 9.00−17.00. Kui tellimus esitatakse reedel pärast kella 14, vormistatakse tellimus järgneval esmaspäeval.


4. Müügilepingu jõustumine

1) Kauba müügilepinguga kohustub veebipood www.rannariided.ee andma Tarbijale üle olemasoleva, valmistatava või veebipood www.rannariided.ee poolt tulevikus omandatava Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale, Tarbija aga kohustub veebipood www.rannariided.ee-le tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.

2) Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 24h möödudes alates tellimuse vormistamisest.

3) Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist Veebipoe pangakontole.

 

5. Kohaletoimetamine
1) Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib veebipood www.rannariided.ee tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele.
2) E-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest Veebipoe pangakontole.
3) Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.
4) Veebipood www.rannariided.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood www.rannariided.ee ei saanud mõjutada ega ette näha.

 

6. Tagastamisõigus
1) Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul (olenevalt toodetest või teenustest ei pruugi Tarbijal taganemise õigust olla, vastavad tooted ja teenused tuleb sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama VÕS § 53 lg 4). 
2) Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha. Lugege lisainfo tagastamise kohta leiate leheküljelt “Ostuinfo”.
3) Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba ostust taganemise avaldus, mille vormi leiab veebipoe www.rannariided.ee kodulehelt, ning saata see aadressile info@rannariided.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

4) Tarbija peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale.  
6) Veebipood www.rannariided.ee tagastab taganemisavalduse kättesaamisel tarbijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik tarbijalt lepingu alusel saadud tasud, muu hulgas Tarbija kasutatud eseme kättetoimetamise kulud, v.a juhul, kui tarbija on sõnaselgelt valinud ettevõtja pakutud kõige odavamast eseme kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood Tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

  

8. Vääramatu jõud
1) Veebipood www.rannariided.ee ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood www.rannariided.ee ei saanud mõjutada või ette näha.

 

9. Isikuandmete töötlemine 
1) Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.

2) Veebipoel www.rannariided.ee on õigus kasutada Tarbija elu- või asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Tarbijale.

3) Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.

4) Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Tarbija on selle jaoks andnud eraldi nõusoleku veebilehel www.rannariided.ee.

5) Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka Veebipoel ligipääs.

 

10. Pretensioonide esitamise kord
1) Veebipood www.rannariided.ee vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Tarbijale.

2) Tarbijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipood … www.rannariided.ee poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.

3) Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.

4) Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad veebipood www.rannariided.ee ja Tarbija omavahel kokku. Parandamise kulud katab veebipood www.rannariided.ee.
5) Veebipood www.rannariided.ee ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena. 
6) Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postiaadressile info@rannariided.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
7) Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.
8) Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

9) Tarbijal on õigus nõuda veebipoelt www.rannariided.ee ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui veebipoel www.rannariided.ee ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub, veebipood www.rannariided.ee ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.

 

11. Tarbija õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole

1) Kui Veebipood on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus Veebipoe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.

 

Lisainfo

Kõik küsimused, soovid ning ettepanekud on teretulnud e-kirja teel info@rannariided.ee. Vastame teie e-kirjadele 24 tunni jooksul. 

Toredat ostlemist!